मलाई बल्ल सेक्सको स्वाद थाहा भयो ।

अश्लील फिल्म हेरेपछि मलाई आफ्नो शारीरिक बनावट, पुरुषसँगको सम्बन्धप्रति नयाँ धारणा जागृत भयो । राति सुत्दा ओछ्यानमा म आफ्नो स्तन खेलाउने, पुती मुसार्ने, तिग्रामा सिरानी चेप्ने, घोप्टो परेर पुतीलाई ओछ्यानमा रगड्ने जस्ता काम गर्दथेँ । यसबाट मलाई केही आनन्दको अनूभू्ति हुँन्थ्यो ।यसो गर्दागर्दै मलाई सेक्स गर्ने इच्छा जाग्यो तर कोसँग गर्ने भन्नेमा समस्या देखेँ । किनकी त्यतिन्जेल म कुनै पुरुषसँग नजिकिएकी थिइनँ । विनोद अंकलले बीरगंजमा मप्रति गरेको कृयाकलापले मलाई पुरुष जातिसँग टाढा बनाइसकेको थियो ।
तर अब म पुरुषसँग नजिक हुन चाहन्थेँ ।यस्तैमा मेरो ध्यान हाम्रै छिमेकी श्रीराममा केन्द्रीत भयो । श्रीराम म भन्दा ४ वर्ष जेठो थियो । उसले मलाई काली भनेर जिस्क्याउने गर्थ्यो । तर म भने त्यति वास्ता गर्दैनथेँ ।एक दिन मैले उसलाई जिस्क्याएँ । ‘हिरो बनेर कता नि ? केटी भेट्न कि क्या हो ?’ बाटोमा एक्लै हिडिरहेको बेला मैले उसलाई भनेँ । कहिल्यै यसरी नबोल्ने मान्छेले त्यस्तो कुरा सोधेकाले होला, ऊ चकित भयो र भन्यो, ‘लौन हामीसँग पनि बोल्न मिल्दो पो रहेछ, के को केटी भेट्न जानु नि ? छेउमै भएकी तिमीले त पत्याउँदिनौं ।”पत्याएरै त सोधेको नि,’ मैले पनि तुरुन्तै जवाफ फर्काएँ । ऊ हाँस्दै आफ्नो बाटो लाग्यो । म पनि आफ्नै बाटो लागेँ ।
मनमनै मलाई कुत्कुती लागेको थियो । कुनै पुरुषसँग यसरी पहिलो पटक संवाद गर्दा पनि कुत्कुती लाग्दो रहेछ ।आफ्नो कोठामा बसेर श्रीरामसँग अंकमाल गरेको कल्पना गर्न थालेँ । मलाई झन आनन्द लाग्यो । ऊसँग बसेर धेरै बेर कुरा गर्ने इच्छा मेरो मनमा पलाउँदै गएको थियो तर त्यस्तो मौका नै मिलिरहेको थिएन ।एक दिन श्रीराम हाम्रो घरमा तरकारी माग्न आयो । उसको बुवा ड्राइभर हुनुहुन्थ्यो । बुवा ट्रक लिएर कतै जानु भएको रहेछ, आमा भने बहिनीलाई लिएर मावल जानु भएकाले घरमा एक्लै खाना पकाउन अल्छी लागेर तरकारी माग्न आएको बेलिबिस्तार उसले सुनायो । अनी हाम्रो ममीले उसलाई सोध्नु भयो, ‘तरकारी मात्र लगेर केसित खान्छस् त ?’ उसले भन्यो- चिउरा छ नि ।ममीले हाम्रो घरमा खाना खान उसलाई आग्रह गर्नुभयो तर उसले मानेन । बोडीको तरकारी एउटा कचौरामा लिएर ऊ आफ्नो घर गयो ।
केही बेरपछि म पनि आफ्नो घरबाट लस्किदैं रोडमा निस्किएँ । म उसको घरमा जाने दाउ हेरेर बसिरहेकी थिएँ । किनकी गाउँघरमा कुरा काट्नेहरु धेरै हुन्छन् ।दिउँसो मेरो योजना सफल हुन सकेन । तर साँझ पख भने म उसको घरमा पुगेरै छाडेँ । आखिर लोडसेडिङले सबैतिर अँध्यारो भएको थियो । ‘ओ हिरो दाई, के गरेर बसेको ?’ उसलाई देख्नासाथ मैले सोधेँ । ‘के हुनु नि, चाउचाउ पकाउन थालेको, के कामले आयौ ?’ उसले प्रत्रि्रश्न गर्‍यो । ‘काम नभई यहाँ आउनै हुँदैन कि क्या हो ?’ मैले पनि प्रश्नबाटै जवाफ दिएँ ।
‘कहिल्यै नआउने मान्छे अचानक आउँदा अचम्म लागेर सोधेको नि,’ उसले कुरा अघि बढायो ।चुलोबाट उसले चाउचाउ निकाल्यो । ‘खाने हो ?’ उसले मतिर हेर्दै सोध्यो । ‘चाखौं न त,’ ऊसँग नजिक हुने मौकाको प्रतिक्षामा मैले भनेँ ।एउटा कचौरामा मलाई चाउचाउ दिदैं ऊ पनि अर्को कचौरामा लिएर खान बस्यो । चाउचाउ खाइसकेपछि केहीबेर हाम्रो सम्बाद बन्द भयो । के कुरा गर्ने भन्नेमा म अन्यौलमा थिएँ, सायद ऊ पनि त्यस्तै अन्यौलमा थियो ।ऊ कचौरा उठाउँदै थियो । मौका छोपेर मैले उसको लाडो भएनिर हात पुर्‍याएर भने, ‘म उठाइ हाल्छु नि ।’ तर मेरा हातले उसको लाडो भेटेन क्यार, मैले केही पत्तो नै पाइनँ । ऊ झसङ्ग भएको थियो । तर केही भनेन । सिर्फमेरो अनुहार आर्श्चर्यजनक रुपमा हेरिरहृयो । ‘के हेरेको नि,’ मैले परिस्थितीलाई अन्यत्र मोड्ने कोसिसका साथ भनेँ ।’तिमी पनि हुर्किछौं भनेर हेरेको नि,’ उसले भन्यो । ‘किन र ?,’ मैले सोधेँ । ‘केही हैन, भइ गो,’ उसले छोटो जवाफ दियो । म कुरा अघि बढाउन चाहन्थेँ ।
अनि आँट गरेरै मैले सोधेँ, ‘मैले त्यहाँ हात लगेकाले त्यसो भनेको हो ?’ उसले केही जवाफ दिएन । केही बेरको मौनतापछि मैले फेरि आफ्नो हातले उसको लाडो बाहिर बिस्तारै हिर्काउँदै भने, ‘लु त, अब झन् हुर्किएँ हैन त ?’ अचानक ऊ जोशमा आयो र उसले पनि मेरो पुतीमा हात ल्याउँदै भन्यो,
‘तिमी भन्दा दुइचार वटा भोटो बढी नै फटाएको छु, खायौ ?’ उसले भन्यो । मलाई निकै आनन्द लागिरहेको थियो । उसले अझ बढी यसरी नै मलाई चलाइरहोस् भन्ने मेरो मनमा थियो । अनि मैले च्याप्प उसको लाडो समातिदिएँ । तर अहिले त उसको लाडो निकै ठूलो पो भइसकेको रहेछ ।
‘लौ, अघिसम्म त केही नभएजस्तो थियो, अहिले त यत्रो ठूलो भइसकेछ, के भाको ?’ मैले छक्क मान्दै साधेँ । ‘सँधै यत्रै ठूलो भइरहे त यसलाई कसरी तह लगाउनु नि ?’ उसले भन्यो । उसले भनेको कुरा मैले बुझिनँ । अनि उसलाई सोधेँ, ‘किन र ? यो ठूलो हुँदा के हुन्छ ?”के थाहा नपाएजस्तो गरेकी ? यो ठूलो भएपछि यसलाई शान्त पार्न केटी चाहिन्छ क्या ।’ उसले भन्यो ।
‘ए.. त्यस्तो पो ।’ मैले बल्ल बुझेँ । अनि महसुस गरेँ, अब उसलाई पनि केटी चाहिएको छ । मुख खोलेरै भनेँ, ‘त्यसो भए अहिले यसलाई केटी चाहिएको हो त ?’ अनि उसले पनि जिस्किदैं जवाफ थियो, ‘किन र ? तिमी मान्छ्यौं ?”के गर्न ?’ अलिअलि बुझे पनि मैले नबुझेजसरी सोधेँ । ‘पहिला मान्छु त भन न, के गर्ने भन्ने कुरामा त म छँदैछु नि ।’ उसले भन्यो । ‘भन्दै नभनिकन मैले के मान्नु नि ? के गर्न भन्नु न त ?’ उसले आफ्नो लाडोतिर संकेत गर्दै स्पष्टसँगै भन्यो, ‘यसलाई त्यहाँ छिराउन, हुन्छ ?’बल्ल कुरा सही मोडमा पुगेको थियो । तै पनि ऊबाट अझ प्रष्ट कुरा सुन्ने उद्देश्यले मैले सोधेँ, ‘त्यसलाई यहाँ छिराउँदा के हुन्छ ?’
उसले भन्यो, ‘त्यो त छिराइसकेपछि तिमीले पनि थाहा पाइहाल्छौं नि ।’मैले केही नबोली उसको लाडोमा पुनः आफ्नो हात पुर्‍याएँ । बेलाबेलामा तनक्क तन्किएको जस्तो लाग्यो । अनि उसले पनि केही नबोली आफ्ना हातले मेरो स्तन माड्न थाल्यो । मैले पनि बल लगाएरै उसको लाडोलाई च्याप्प समातेँ । उसले मेरा स्तनलाई बेस्सरी निमोठ्यो । ‘ऐया, दुख्यो । कस्तो माया नगरी निमोठेको ?’ मैले भनेँ । प्रत्युत्तरमा उसले भन्यो, ‘तिमीले चाही मेरो डन्ठालाई माया गरेर समातेकी छौ र ?’हामी यसरी नै एक अर्काका अंग खेलाउन थाल्यौं । यो मेरो जीवनमा नौलो अनुभव थियो । मलाई मज्जा लागिरहेको थियो । अनि उसले मेरो भेस्ट खोल्यो ।
क्रमशः मेरो समिज र स्कर्ट हुँदै पेन्टीसम्म खोल्यो । कुनै पुरुषसँग नाङ्गिएको यो मेरो दोस्रो अनुभव भएपनि पहिलो पटकको तुलनामा अहिले मलाई निकै आनन्द लागिरहेको थियो । अनि अब के होला भन्ने कौतुहलता पनि जाग्दै थियो ।’अरु केटीसँग पनि यस्तो काम गरेको छ ?’
मैले संवादलाई अघि बढाए । उसले भन्यो, ‘तीन पटक यस्तो काम गरेको छु ।’ मैले सोधेँ, ‘कोसँग ?’ दुइ पटक यही गाउँको एउटा केटीसँग अनि एक पटक चाँही जनकपुरमा ।’
मैले हाम्रो गाउँको को केटीसँग यस्तो काम गरेको भनेर सोधेँ । तर उसले नाम भनेन । ‘तिमीसँग गरेको कुरा पनि मैले अरुलाई भन्नु हुँदैन, अरुसँग गरेको पनि तिमीसँग भन्न मिल्दैन,’ उसले यसरी नै मेरो प्रश्नलाई टार्‍यो । अनि उसले मलाई खाटमा नाङ्गो पारेर सुतायो । त्यसपछि उसले आफ्नो लुगा धमाधम खोल्यो । ऊ पनि नाङ्गो भयो । ‘तिमीले चाँही यस्तो काम पहिला गरेकी छौं ?’ उसले सोध्यो । ‘छैन, कहाँ गर्नु नि ?’ मैले जवाफ फर्काएँ ।उसले मेरो स्तन मुखमा च्याप्यो । स्तनको मुन्टो आफ्नो ओठले चेपेर खेलायो । बेलाबेलामा स्तन चुस्ने गर्थ्यो । मेरो शरीर काम्न थालिसकेको थियो । उसले मलाई बेस्सरी च्याप्दै स्तन चुस्न थाल्यो ।
मलाई काउकुती र छट्पटी भइरहेको थियो । म उसको टाउको सुम्सुम्याउँदै आनन्द लिइरहेकी थियो । कुनै कुनै बेला उसले चुस्दा मेरो दुध दुखेजस्तो हुन्थ्यो । आफ्नो हातले मेरा दुध खुब खेलायो । अनि ढ्याप्प मेरो उत्तानो शरीरमाथि आफू घोप्टियो । उसको लाडोको स्पर्श मैले स्पष्टै थाहा पाइरहेकी थिएँ ।मैले उसलाई अँगालोमा बाँधे । उसले पनि मलाई अँगालोमा कस्यो । हामीले खुब बल लगाएर एक अर्कालाई कस्यौं । यसो गर्दा मैले खुब आनन्द पाएँ । केही बेरपछि उसले आफ्नो कम्मर उठायो र लाडोलाई मेरो पुतीमा रगड्न थाल्यो । बाहिरपट्टी उसले निकै बेर रगड्यो । हनि हातले सुम्सुम्यायो । पुतीको मुखमा औंलालाई खेलाउन थाल्यो । म तरङ्गीत भएँ । मैले पनि आफ्नो हातलाई पुतीमा पुर्‍याएँ । त्यहाँ रसिलो भइसकेको रहेछ ।
‘छ्या’ भन्दै मैले हात ओछ्यानमा पुछेँ । उसले घिन नमानीकन खेलाइरह्यो । अनि औंला पसाउन थाल्यो । आफ्नो माझी औंला पसाउँदै निकाल्दै गरिरह्यो ।’कस्तो लागेको छ ?’ उसले सोध्यो । ‘मज्जा आइरहेको छ ।’ मैले जवाफ दिएँ । ‘अब काम सुरु गरौं है ?’ उसले भन्यो । ‘अझ काम सुरु भएकै छैन ?’ मैले भनेँ । ‘यसलाई खै र छिराएको ? मुख्य काम त बाँकी नै छ ।’ उसले भन्यो ।मेरो पुतीको मुखमा लाडोको टुप्पो रगड्दै उसले भित्र पसाउन सुरु गर्‍यो । सुरुमा त निकै आनन्द आएको थियो तर भित्र पस्न थालेपछि मलाई दुख्यो । मैले सोचेँ, ‘मेरो पुतीमा कुनै पनि लाडो छिर्न सक्दैन ।’ किनकी पहिला पनि विनोद अंकलले पसाउन नसकेर नै छोड्नु भएको थियो ।’केही हुँदैन, एकैछिनमात्र दुख्छ,’ उसले मलाई सान्त्वना दिइरहेको थियो ।
उसले केही बेर आफ्नो लाडोको टुप्पोमात्र पसाएर राखिरह्यो । अनि फेरि निकाल्यो । मेरा स्तन खेलाउँदै उसले फेरि लाडोलाई पुतीको मुखमा सोझ्यायो । ऊ निकै जोसिएको थियो । यस पटक उसमा दयाको कुनै संकेत मैले देखेकी थिइनँ । ऊ कठोर देखिन्थ्यो । मलाई डर लाग्यो र भनेँ, ‘भइ गो छोड्नुस्, म जान्छु ।’ उसले मलाई झन कस्यो र भन्यो, ‘एकछिन पख है त, आँखा चिम्म गर । केही हुँदैन ।’ उसको शरीर निकै कसिएको थियो । मलाई जोडले समात्यो र लाडो ठेल्न थाल्यो । मैले आफ्नो पुतीमा उसको लाडो पस्ने कुनै छेकछन्दै देखेकी थिइनँ, लाग्थ्यो अब योभन्दा भित्र पस्ने रत्तिभर ठाउँ छैन ।
तर उसले हार मानेको थिएन । मलाई असह्य पीडा भइरहेको थियो । पुती च्यातिन्छ नै जस्तो लाग्न थाल्यो । तर उसले लगातार लाडोलाई भित्र बाहिर गरिरहेको थियो । मेरो मुखबाट ‘ऐया..ऐया’ निस्किरहेको थियो । तर मेरा पीडा उसले सुनिरहेकै थिएन । ऊ आफ्नै धुनमा व्यस्त थियो । उसले झन बल गर्‍यो । आधाभन्दा बढी लाडो उसले भित्र पसाइसकेको थियो । एकछिन त्यत्तिकै राखेर उसले पनि आफ्नो लाडोको हविगत हेर्‍यो । ‘भयो क्या, धेरै दुख्न थाल्यो…’ मैले भनेँ । ‘पख न कत्ति आत्तिएकी ?’ उसले मेरो आग्रह टार्‍यो । यत्रो पीडा खेप्नका लागि व्यर्थै आइछु जस्तो पनि लाग्यो ।उसले मलाई अँगालोमा फेरि बेस्सरी बाँध्यो र बल लगाउन थाल्यो । आफ्नो कम्मरलाई केही माथि तानेर उसले लाडोको टुप्पोमात्र पुतीभित्र राखेको थियो । अनि जोडले भित्र ठेल्यो ।
मलाई साह्रै दुख्यो र चिच्याएँ, ‘ऐया ममी, म मरेँ ।’ ऊ केही बेर शान्त भयो, यसो पुतीतिर हेरेको त करिब एक इन्चजतिमात्र बाहिर रहने गरी उसको लाडो पसिसकेछ । पोल्ने र दुख्ने पीडाले एकसाथ म छट्पटाएकी थिएँ । यत्तिकैमा उसले अलिकति बाहिर तानेर फेरि लाडोलाई धसायो । यतिबेला भने उसको पुरै लाडो मेरो पुतीभित्र छिरेको थियो । जमिनमा किला ठोकेको भन्दा कम थिएन होला उसको लाडो मेरो पुतीभित्र । अनि बिस्तारै उसले बाहिरभित्र गरी धक्का दिइरहेको थियो । ‘ऐया, भयो… अब त छोड्नुस्… ।’ दुखाइ सहन नसकी म अलाप गर्दै थिए । तर उसले किन छोड्थ्यो र ? उ त झन मच्चिन पो थाल्यो । आफ्नो पीडा सहेर बस्नुबाहेक मसँग कुनै बिकल्प नै थिएन । केही बेर पछि उसले लाडोलाई जोडदार धक्काका साथ भित्रै ठेल्यो । सायद अघिको तुलनामा अहिले उसको लाडो झनै भित्रसम्म पुगेको थियो । अनि केही बेरमै लाडो छट्पटाएको जस्तो अनुभव मैले गरेँ ।’आह..’ गर्दै उसले आफ्नो लाडोलाई केही बेर भित्रै राख्यो । अनि मेरो शरीरमाथि लम्पसार परेर सुत्यो । मानौं अघिको उफ्राइले ऊ निकै थाकेको छ । मैले उसलाई पल्टाउने कोसिस गरेँ । उसको पनि मन अघाएछ क्यार । यसपटक उसले आफ्नो शरीर ममाथिबाट हटायो । अनि चुपचाप कपडा लगाएर म उसको घरबाट बाहिर निस्किएँ ।
पुतीभित्र कतै दुखिरहेको थियो । हिड्न पनि गाह्रो भइरहेको थियो । जसो तसो घरमा पुगेँ र आफ्नो ओछ्यानमा गएर पल्टिएँ । बेलुका केही खान मन लागेन ।भोलिपल्ट बिहान ट्वाइलेट गएको त पिसाबबाट रगत आएजस्तो देखेँ । मलाई निकै डर लाग्यो । दुख्न पनि छोडेको थिएन । हिड्दा खुट्टा फट्याउनु परेको थियो । ओछ्यान मै गएर फेरि पल्टिएँ । डरले सताइरहेको थियो । घरमा कसैले सोधे भने के भयो भन्नु ? दिनभरी टाउको दुखेको भनेर सुतिरहेँ । बेलुका थोरै खाना खाएँ । ममीले मेरो हिडाइँबाट चाल पाउनु भएछ क्यार सोध्नुभयो, ‘के भयो तलाई ? खुट्टा किन फट्याएर हिडेकी -’ मैले केही होइन, पिलो आएको छ भनेर टारेँ । दुइ तीन दिन पछि दुखाइ कम हुँदै गयो ।
पहिलो पटक मैले कुनै पुरुषको यौन शक्तिको सामना गरिसकेकी थिएँ । त्यो अनुभव हासिल गरेको केही दिन त आफू थलिएको जस्तै भएकी थिएँ । झण्डै एक महिनासम्म मलाई पुनः यौन सम्पर्क राख्ने कुरा सोच्ने आँट नै आएन । किनकी त्यो काम कति दुःखद थियो भन्ने कुरा मैले भर्खरै जस्तो भोगेकी थिएँ ।दिन बित्दै गयो । एक दिन हाम्रो घरमा फेरि विनोद अंकल आउनु भएको थियो । उहाँले हाम्रै घरमा खाना खानुभयो । ‘के छ कबिता ?’ उहाँले मसँग कुराकानीको सुरुवात यही प्रश्नबाट गर्नु भएको थियो । ‘ठिकै छ,’ मैले जवाफ दिएँ । कुरा गर्दा गर्दै उहाँलाई मैले सोधेँ, ‘बीरगंज जाने काम छैन अंकल ?’ उहाँले आर्श्चर्य मान्दै सोध्नुभयो, ‘किन र ? के काम छ ?’मैले कम्यूटर कोर्सका लागि बुझ्न जानु थियो भनेर उहाँलाई अर्थ्याएँ । उहाँले जाने भए जाउँ न त भनेर कुरा अघि बढाउनु भयो । केही बेरमा हामी परिवारकै सल्लाहमा बीरगंज गयौं । बाटोमा मैले मनमा अनेकौं कुरा खेलाएँ ।
बीरगंज पुगेपछि केही ठाउँमा गएर कम्प्युटर कोर्सका बारेमा बुझ्यौं पनि । तर मेरो उद्देश्य त्यो थिएन । अनि आफैंले भने, ‘कस्तो गर्मी.. नुहाउन पाए पनि हुन्थ्यो ।’सायद बिनोद अंकलले मेरो कुरा चाँडै बुझ्नु भयो । अनि उहाँले भनिहाल्नु भयो, ‘लजमा जाने हो त ?’ मैले पनि कुरा नलुकाइकन भने, ‘हुन्छ ।’हामी लजमा गयौं । एउटा कोठा बुक गरेर भित्र छिर्‍यौं । मैले नै ढोकाको चुकुल लगाएँ । अनि आफ्नो टिशर्ट उचालेर गर्मी भएको छनक पोखेँ । ‘ल भन, के बिचार छ ?’ उहाँले मलाई सोध्नु भयो । ‘मलाई पहिलाको जस्तै बच्चा ठानेको ?’ मैले पनि प्वाक्कै भनेँ ।’हेरौं न त कत्तिको तरुनी भइछस्…’ भन्दै उहाँले आफ्नो जुत्ता खोल्न थाल्नु भयो । अनि क्रमशः लुगा खोल्नु भयो । उहाँको शरीरमा एउटा पेन्टीमात्र थियो । ‘त्यो चाँही किन बाँकी राखेको नि ?’ मैले सोधेँ ।
यो खोल्ने जिम्मा चाँही तेरो..’ उहाँले भन्नु भयो । मैले झट्टै उहाँको पेन्टीमा हात पुर्‍याएँ, अनि छामे । बिजुली चम्केसरी वेगमा मैले पेन्टी खोलिदिएँ । लत्रक्क परेको लाडो सुम्सुम्याउँदै गर्दा अचानक त्यो त तनक्क तन्कियो । आफ्नो आँखा अगाडी नै उसको आकार त्यसरी परिवर्तन भएको देख्दा म छक्क परिरहेको थिएँ । अनि उहाँले मलाई तँ पनि खोल न त’ भन्दै मेरो कपडा खोल्न संकेत गर्नु भयो । मैले आफ्नो भेस्ट र पाइन्ट खोलेँ । सिर्फ ब्रा र पेन्टीमा थिएँ म । उहाँले त्यो पनि खोल्न भन्नुभयो । मैले पनि उहाँलाई नै खोलिदिन भनेँ ।
उहाँले बिस्तारै आफ्ना हात मेरो शरीरतिर ल्याउनु भयो ।निकै बेर मेरो छाती सुम्सुम्याएपछि उहाँले आफ्नो हात मेरो ढाडतिर लग्दै ब्राको हुक खोल्नु भयो । ‘साह्रो पोटिलो दुध छ है तेरो त ।’ उहाँले मेरो दुधको प्रशंसा गर्दै भन्नु भयो । मैले केही प्रतिक्रिया जनाइनँ । म मुठी कसेर उहाँको र्स्पर्शको आनन्द लिइरहेकी थिएँ ।मलाई उहाँको शरीर अँगाल्न हतार भइसकेको थियो । अनि मैले च्याप्प समातेँ । ‘अहिले त तँ पनि खप्पिस भइसकेकी छस् कि क्या हो ?’ उहाँले भन्नु भयो । ‘खप्पिस भइसकेकी त छैन, तपाइँले नै बिगारेको त हो नि’ ढाडस पार्दै मैले भनेँ ।’अब खप्पिस भइहाल्छेस् नि,’ उहाँले भन्नु भयो, ‘सेक्स गर्ने ठिक्क बेला भएको छ तेरो, बेलैमा आनन्द लिन जान्नु पर्छ ।’ मैले केही भनिन । सिर्फ उहाँको स्पर्शलाई स्वागत गरिरहेकी थिएँ । उहाँले मेरा दुधसँग निकै मित्रता गाँसिसक्नु भएको थियो । सुम्सुम्याउने, मुसार्ने र चुस्ने गरिरहनु हुँदा मलाई निकै आनन्द लागिरहेको थियो । म पनि बेलाबेलामा आफ्ना दुध सुम्सुम्याउन पुग्थेँ । निकै कसिला थिए मेरा दुध । अनि उहाँले मेरो ओठमा चुम्बन गर्नु भयो । बेस्सरी ओठ चुस्नु भयो, मैले आफ्नो ज्रि्रोले उहाँको ओठ ठेल्ने कोसिस गरेँ तर उहाँले मेरो ज्रि्रो नै आफ्नो मुखमा हुलेर चुस्न थाल्नु भयो ।अनि उहाँले मेरो पेन्टी खोल्नु भयो र पुती सुम्सुम्याउनु भयो ।पुती वरिपरिका रौं मुसार्न थाल्नु भयो । अनि बेलाबखत औंला छिराउने गर्नुहुन्थ्यो । दुबै हातले पुती फट्याएर हेर्दै औंलाले पुतीको डिल माड्नु भयो । ‘अंकल अझै माड्नु न । मज्जा लाग्यो ।’
मैले आनन्द मान्दै भनेँ । उहाँले कुनै दाग मेट्न लागेझैं माड्नु भयो । म मदहोस भइसकेकी थिएँ ।१६वर्षीय जवान केटीसँग स्वतन्त्र रुपमा खेल्न पाउँदा उहाँ पनि सायद मख्ख पर्नु भएको थियो । मलाई पनि उहाँजस्तो पाको मान्छेलाई आफ्नो शरीर सुम्पन पाएकोमा ढुक्क लागिरहेको थियो । किनकी उहाँले पहिला पनि कुनै जोरजबर्जस्ती गर्नु भएको थिएन । मेरो पीडाको ख्याल गरेरै उहाँले त्यतिबेला मलाई नचिकिकन छोड्नु भएको थियो । फेरि मैले एक पटक त आफ्नो पुतीमा श्रीरामको लाडो पुरै हुलिसकेकी थिएँ ।यसपटक ममा आत्मपवश्वास बढेको थियो । म विनोद अंकलको लाडोलाई सर्लक्क आफ्नो पुतीभित्र निल्ने समयको प्रतिक्षामा थिएँ । तर अझै पनि डर थियो । किनकी विनोद अंकलको लाडो श्रीरामको तुलनामा झण्डै दोब्बर मोटो थियो ।
श्रीरामको लाडो त बल्ल तल्ल छिरेको ठाउँमा यसलाई कसरी थेग्ने होला भन्ने डर स्वाभाविक थियो ।उहाँले मेरो प्रतिक्षाको घडी अन्त्य गर्ने सुर कस्नु भयो । ‘अंकल.. अलि बिस्तारै गर्नुस् है.. दुख्छ ।’ मैले सुरुमै उहाँलाई सचेत तुल्याएँ । ‘धत लाटी.. तँ जवान भइसकेकी छस् नि, तेरो प्वालमा अब जत्रोसुकै हतियार छिर्न सक्छ । पहिलाजस्तो बच्चा हैनस् नि, छोराछोरी जन्माउनसमेत सक्ने भइसकेकी छस् ।’ उहाँले भन्नु भयो ।उहाँको कुरा सुनेर मेरो आत्मविश्वास अझ बढ्यो । अनि म उहाँको लाडोको सामना गर्न तयार भएँ । उहाँले बिस्तारै छिराउन थाल्नु भयो । सामान्य दुखाइको अनुभव भयो । तर केही बेर उहाँले तलमाथि गर्दै हल्लिएर आफ्नो हतियार स्वात्तै पसाउनु भयो । अनि दनादन पेल्न थाल्नु भयो । मलाई बल्ल सेक्सको स्वाद थाहा भयो ।
आफू जवान भइसकेकोमा म विश्वस्त भइसकेकी थिएँ । किनकी मैले दुई वटा पुरुषसँग यौन सम्पर्क गरिसकेकी थिएँ । अनि सेक्सको मजा पाइसकेकी थिएँ ।मेरो रहनसहन र फेशनमा सोही अनुसार परिवर्तन भइसकेको थियो । बाटोमा हिँड्दा पुरुषको दृष्टि आफूमा परेको देख्दा मलाई आनन्द र गर्व लाग्थ्यो । उनीहरु मलाई तलदेखि माथिसम्म लोभिएर हेर्नेगर्दथे । सायद उनीहरु मसँग नजिक हुन चाहन्थे । मसँग यौन प्यास मेटाउनु उनीहरुको धोको हुने गर्दथ्यो होला ।एक दिन मेरी साथी दीपालाई भेट्न म सिमरा गएँ । धेरै दिन भइसकेको थियो हामीबीच भेट नभएको । उसको कोठामा बसेर हामी रमाइला कुरा गर्दैथ्यौं ।
उसलाई रश्मी भन्ने साथीले फोन गरेकी छ भन्दै उसको ममी बोलाउन आउनु भयो । हामी एउटै क्लासमा पढ्ने साथी भएकाले उसका सबै साथी मेरा पनि साथी थिए । तर रश्मी नाम गरेको साथी मैले चिन्न सकिनँ । फोनमा कुरा गरिसकेर ऊ फर्किएपछि उसलाई मैले सोधेँ, ‘रश्मी भनेको को हो ?’उसले मेरो प्रश्नको जवाफ नदिइकनै टार्ने कोसिसमा भनि- ‘छाड्दे न यार ।’ मलाई उसको कुराले चित्त बुझेन । अनि सोधेँ, ‘मैले नचिन्ने पनि तेरो साथी छन् र ?’ तर पनि उसले रश्मीको बारेमा राम्ररी भनिन । मैले कर गरेरै सोधेँ- ‘भन न को हो ? मैले चिन्नु नहुने हो र ?’अनि उसले भनि, ‘सीमराकै एक आइमाइ हो, कोही गेस्ट आएको छ रे । त्यही भएर एक घण्टामा आउनु भनेर बोलाएकी ।’ छक्क मान्दै मैले फेरि सोधेँ, ‘उसको गेस्ट आउँदा तलाई किन बोलाउनु पर्‍यो ?’ उसले मलाई सबैकुरा नबताइ सुखै पाइन ।अनि भनि, ‘एउटा गेस्टसँग बसेर ३-४ घण्टा बिताउँदा ५ हजार पाइन्छ यार । आफूलाई पनि मज्जा, अनि पैसा पनि हुने ।’उसको जाने बेला भइसकेको थियो । उसले भनि ‘बरु हिडँ, तलाई पनि म चिनाइदिन्छु ।’ मलाई उसको कुराले दोधारमा पार्‍यो ।
उसको घरबाट सँगै निस्कियौं तर बाटोमा उसले धेरै कर गरेका कारण म पनि ऊसँगै गए ।गाउँबाट अलि पर एक तले एउटा घरमा हामी पस्यौं । पाँच कोठे सो घरको बैठक कक्षमा प्रवेश गर्नासाथ एउटी आइमाइ र दुइ पुरुष देखियो । अरु कोठा बन्द थिए । ती पुरुषले बियर पिइरहेका थिए । अनि आइमाइ चाँही मासु चिउरा खाँदैथिइ ।’बस दीपा । ऊ को हो नी ?’ आइमाइले सोधी । दीपाले जवाफ दिइ- ‘यो मेरो साथी हो, कबिता ।’ हामी एकातिरको सोफामा बस्यौं । मलाई अप्ठ्यारो महसुस भइरहेको थियो । सामुन्ने बसेका दुइ पुरुषले मलाई र दीपालाई पालैपालो गिद्दे नजर लगाइरहेका थिए ।’केही खाने हो ?’ आइमाइले हामीतिर हेर्दै सोधी । ‘भर्खर खाना खाएको, भै गो केही नखाउँ,’ दीपाले भनि । यत्तिकैमा एउटा पुरुषले भन्यो, ‘चिसो लिए भइहाल्छ नि, कुल भएर बस न ।’आइमाइ जुरुक्क उठेर पल्लो कोठामा गइ दुइवटा कोक लिएर आइ । ‘ऊ पनि मेम्बर नै हो ?’ आइमाइले मतिर इशारा गर्दै दीपासँग सोधि । अनि दीपाले भनि, ‘होइन, मेरो घरमा आएकी थिइ अनि यहाँसम्म मसँगै आएकी ।”कुरा मिले मेम्बर बनाए भइहाल्छ नि,’ अर्को पुरुषले भन्यो । अनि दीपालाई त्यो आइमाइले पल्लो कोठामा लिएर गइ ।
म ती दुइ पुरुषसामू एक्लै भएँ । उनीहरुको मुखमा हेर्न सकिरहेकी थिइनँ । ‘किन लजाएको ? लाज मान्नु पर्दैन, हामी पनि मान्छे नै त हौं नि,’ एउटाले भन्यो । ‘हैन,’ मैले यतिमात्र भने ।उनीहरुले बियर सिध्याए । उता दीपा र त्यो आइमाइ पनि भित्र छिरे । अनि दीपाले मलाई भनि, ‘काम सकेर सँगै फर्किउला हुन्न ?”हैन म जान्छु,’ उठ्न खोज्दै मैले भने । तर आइमाइले मलाई बसाउँदै भनि, ‘बस न, के हतार ?’ दीपाले पनि थपि, ‘बस् बस् । सँगै जाउँला । एक-दुइ घण्टा त हो नि । घर बेलुकासम्म पुगे भइहाल्छ नि । आखिर घरमा मेरो घर जाने भनेरै आएकी होलिस् ।’मेरो कुनै जवाफ नै नसुनी दीपाले नै भनि, ‘बस्छे बस्छे ।’अनि ती केटाहरु उठे । ‘हामी उता पट्टी कोठामा गयौं है त,’ त्यो आइमाइलाई उनीहरुले भने ।
उसले पनि मुन्टो हल्लाएर हुन्छ भनि ।’तिमीहरु दुबै जना जाने हो त ? कुरा मिलाउँ ?’ दीपालाई उसले सोधी । दीपा मेरो मुखमा हेर्न थाली । मैले केही भनिन । अनि जोसिदै दीपाले भनि, ‘हिड् यार, आज मेरो मुड पनि थिएन, त्यसमा पनि डबल दिन गाह्रो लागिरहेको थियो, एउटालाई तँ सम्हाल ।’ मलाई तानेर उसले ती केटाहरु भएको कोठामा लगि ।अनि ऊ ती केटासँगै पलङमा बसी । एउटाले दीपालाई सुम्सुम्यायो । अर्कोले दीपाको मुहार समातेर ओठमा चुम्बन गर्‍यो ।
‘छ्या.. बियर ह्वास्स गन्हायो,’ दीपाले भनि । ‘यस्तै हो डार्लिङ, सेक्स पावर बढाउनु परेन त ?’ उसले जवाफ दियो ।अनि अर्कोले मतिर संकेत गर्दै भन्यो, ‘बस न । किन उभिरहेकी ?’ दीपाले पनि भनि, ‘आइज न भन्या, बस ।’ अनि अर्को केटाले भन्यो, ‘ठिकै छ नि, पहिला तिमी अनि उसको पालो ।’ दीपाले उसलाई सोधी, ‘डबल नै गर्ने हो र ? सिंगल-सिंगल हुन्न ?’अनि त्यो केटाले भन्यो- ‘दुबैलाई डबल नै गरौंला नि ।
”लौ न, झन् सिंगल-सिंगल भनेर यसलाई समेत मनाएको त, मैले डबल गरेकै छैन क्या । डर लाग्छ ।’ दीपाले भनि । अर्को केटाले भन्यो, ‘आज डबलको मजा पनि चाख न त ।’एउटा केटा मतिर आएर मलाई एउटा खाटमा बसायो । ‘तिमी यहीँ बसेर अहिले आनन्द लिइराख ।
पहिला उसको काम सकौं है त ।’अनि ऊ आफ्नो लुगा खोल्न थाल्यो । अनि अर्कोले दीपाको लुगा खोल्यो । क्षणभर मै दीपा नाङ्गो भइसकेकी थिइ । उसले आफूसँगै नाङ्गिएको केटोको तलदेखि माथिसम्म हेरि । अनि पलङमा खुट्टा तल झार्दै बसी । अर्को केटाले पनि लुगा खोल्न थाल्यो ।पहिलो केटाले दीपाको त्रि्रा सुम्सुम्यायो । अनि मुखमा म्वाइ खायो । दोस्रोले आफ्नो लिंग समातेर दीपाको स्तनमा दल्यो । ‘अहिले नै फोहोर नपार न यार, एक छिन मजा लुट्न दे न ।’ अर्को केटाले भन्यो ।’मजा लुट्न अर्को माल सिंगै छँदैछ नि ।’ पहिलोले भन्यो । अनि दीपाको दु्ध च्याप्प समात्यो । दोस्रोले पुती मुसार्न थाल्यो । दीपाको शरीरमा हलचल भइरहेको थियो । ऊ के गरौं र कसो गरौं भन्ने गरी यताउती शरीर मर्काइरहेकी थिइ ।यत्तिकैमा एउटाले आफ्नो लिंग दीपाको मुखमा दल्यो । मलाई घिन लागिरहेको थियो । दीपाले मुख बन्द गरिरहेकी थिइ । तर त्यो केटाले दीपाको ओठमा लिंगको टुप्पो दल्यो । अनि दीपाको सामुन्ने उभिएर मुखमा लाडो राख्दै ठेल्न थाल्यो । दीपाले अझै मुख खोलेकी थिइन ।
अनि अर्को केटो पलङमा चढ्यो र दीपालाई आफूतिर तान्यो । उसले दीपालाई हात घुँडा टेकाएर पशुझैं राख्यो । अनि अर्कोले दीपाको मुखमा लाडो दलिरह्यो । पछाडीपट्टी रहेको केटोले दीपाको पुतीतिर लाडो ठेलिरहेको थियो तर बीचमा दीपाले भनि, ‘ऐया, अर्कोमा छिर्‍यो, प्वाल हेरेर त छिराउनु नि ।’ तर त्यो केटाले भन्यो, ‘छिराएकै यसैमा हो नि मैया ।’ दीपाले भनि, ‘त्यसमा त नाइँ… हुँदैन ।’म छक्क परेँ । सायद त्यो केटाले दीपाको चाकमा छिराइरहेको छ । यत्तिकैमा उसले लाडो निकाल्यो र छेउमा रहेको एउटा सीसीबाट कुनै झोल आफ्नो हातमा झार्‍यो अनि लाडोमा दल्न थाल्यो ।एकछिनमा ऊ फेरि दीपाको पछिल्तिरबाटै लाडो सोझ्याउँदै ठेल्न थाल्यो । दीपा झस्किइ । ‘के गर्‍या भन्या..? त्यसमा नगर्नुस् न । अर्कोमा छिराउनु ।’ अनि उसले भन्यो, ‘इङ्गलिस स्टाइल भनेर सात हजार दिएको छु मैया । धेरै नाटक नगर ।’उसले छोडेन । अनि अघिल्तिरकोले पनि दीपाको मुख खुलेको मौका छोपेर लाडोलाई मुखभित्रै हुलिदियो । दीपा ‘उँ…उँ..’ गर्दैथिइ ।
अगाडीको केटाले उसको टाउको समातेर लाडोलाई भित्र बाहिर गरिरहेको थियो । पछाडीपट्टीको केटाको चाँही के मिलेको थिएन कुन्नि ? अलमल गरिरहेको थियो । उसले लाडोमा फेरि त्यो झोल दल्यो अनि दीपाको चाकमा पनि अलिकति दल्यो ।त्यसपछि घुँडा टेकेर उसले पनि लय समात्यो । दीपाले छट्पटाउँदै भनि, ‘नाइ ममी, म सक्दिन । दुख्यो.. त्यसमा नगर्नुस् ।’ त्यो केटोले भन्यो, ‘मैले तेल दलेको छु । केही हुँदैन । एक छिन सहेर बस न ।’म त्यहाँको दृष्य देखेर भयभीत भइरहेकी थिएँ । पछाडीपट्टीको केटालाई अझै अप्ठेरो भइरहेको रहेछ क्यार उसले आफ्नो साथीलाई भन्यो, ‘तँ पलङमा सुतेर काम गरा न, म त्यताबाट गर्छु’अनि उनीहरुले आसन फेरे ।
एउटा केटो उत्तानो परेर सुत्यो अनि उसले आफ्नो लाडो दीपालाई चुसाउन थाल्यो । हात र घुँडा टेक्दै पशुसरी बसेकी दीपाको चाकमा अर्कोले भुइँमै उभिएर लाडो छिराउन थाल्यो । अब भने मैले पनि दीपाको चाक राम्ररी देख्न पाएकी थिएँ । त्यो केटोले दीपाको चाकमा औंला पसायो । अनि केही खोतलेजस्तो गर्‍यो । चाकको प्वालमा बेस्सरी खोतल्यो, दुबैतिर हात राखेर फट्यायो । भित्रको रातो भाग देखिन्थ्यो । अनि उसले चाक च्यात्दै लाडोको टुप्पो छिरायो ।दीपाले चाक हल्लाइ । सायद उसलाई दुखेको हुनु पर्दछ । तै पनि उसले अर्को केटाको लाडो चुस्न छाडेकी थिइन । मैले सोचेँ ऊ सात हजार रुपयाँका लागि त्यत्रो संघर्ष गरिरहेकी छ । अनि कल्पना गरेँ, ‘मेरो पनि यस्तै हालत हुन्छ होला । म त यस्तो गर्न दिन्न । गराइ हाले पनि दीपाले भने झैं बरु पाँच हजारमात्र लिन्छु, चुस्ने र चाकमा छिराउने काम गर्न दिन्नँ ।’दीपाको चाकमा त्यो केटाले बिस्तारै बल लगायो ।
दीपाले अर्को केटाको लाडो मुखबाट निकाल्दै पीडा भरिएको आवाजमा भनि, ‘ऐया ममी…, दुख्यो… आइ….।’ तर उसले लाडोलाई त्यहाँबाट निकालेको थिएन । बरु एकछिन रोकेर फेरि ठेल्न थाल्यो । ‘मरे…बा । दुख्यो …’ दीपा उठ्न खोज्दै थिइ तर उसले दीपाको कम्मर दुबै हातले समात्यो र अर्को केटाले दीपालाई अँगालेर उठ्न दिएन ।
सुतिरहेको केटाको छातीमा दीपाको स्तन अडिएको थियो । अनि दीपाको अनुहार चाँही उसकै कुममा घोप्टिएको थियो, अनि पछाडीतिरको केटाले लाडोलाई बल लगाएर ठेल्यो । दीपा चिच्याइ, ‘नाइ… मरे….।’त्यो केटाले लाडो निकाल्यो । दीपाको चाक त ह्वाङ्ग भएको थियो । उसको चाकको मुख ‘आँ’ परेको थियो, भित्रको केही भाग देखिन्थ्यो । अनि त्यही मौकामा उसले चाक भित्र औंलाले तेल दल्यो र आफ्नो लाडोमा पनि राम्ररी दल्यो । ऊ फेरि पुरानै काममा लाग्यो । आफ्नो हातले च्याप्प लाडो समाएर दीपको चाकमा सोझ्यायो अनि ठेल्यो ।’आमा… मरेँ ।’ दीपाको आवाजमा पीडा स्पष्ट गुञ्जियो । हेर्दाहेर्दै उसको लाडो स्वात्त छिर्‍यो । ‘नाइँ.. दुख्यो…।’ दीपाले करुणादायी स्वर निकाली । उसले लाडो स्वात्त बाहिर निकाल्यो, दीपाको चाक हृवाङ्ग परेको थियो ।
अनि उसले फेरि लाडो छिरायो । यसो गर्दा गर्दै उसले लाडोलाई भित्रबाहिर गरि दनादन पेल्न थाल्यो । उसको पेलाइसँगै आवाज निस्किरहेको थियो, ‘प्वाक.. प्वाक..। ‘एकछिन पछि ऊ स्थिर भयो । अनि तलतिर रहेको केटाले पनि पुतीतिर लाडो सोझ्यायो । अब त दीपाको दुबै प्वालमा लाडो खाँदियो । ‘ऐया.., ऐया…’ दीपाको आवाज निस्किरहेको थियो । केटा मान्छेलाई प्वाल भए पुग्ने रहेछ जस्तो मलाई लाग्यो । चाक पनि बाँकी राख्दा रहेनछन् । दीपा पछि मेरो पालो निश्चित थियो । उसको दर्ुदशा देखेर मैले त्यस्तो सहन सक्ने आँट गरिनँ । उनीहरु आफ्नो काममा व्यस्त रहेको मौका छोपी म बाहिर निस्कनका लागि ढोका खोल्न पुगेँ । तर बाहिरैबाट ढोका बन्द गरिएको रहेछ । ती केटामध्ये एकले मतिर हेर्दै भन्यो, ‘हामीले नभनि अब ढोका खुल्दैन रानी ।
‘चाकतिर हुलिरहेको केटाले केहीबेरमा लाडो झिक्यो र हातले खेलायो । उसको लाडोबाट बिर्यको फोहोरा छुट्यो दीपाको ढाडमा । दीपाले बीर्य खसेको ठाउँमा हात लगि, उसको हातभरी लाग्यो । उसले तन्दामा हात दली ।
अनि उत्तानो परेको केटाले दीपालाई सर्लक्क पल्टायो र आफू दीपामाथि घोप्टिएर दनादन पेल्न थाल्यो । दीपा उँ.. उँ.. गर्दै थिइ । केही बेरमा ऊ पनि शान्त भयो । उसले चाँही दीपाको पुतीमै बीर्य झार्‍यो । ‘आमै..भित्रै झारेको ?’ दीपाले भनि । केटो केही बोलेन ।
अनि ती केटाहरु पलङमा पल्टिएर सुस्ताउन थाले । सायद उनीहरु निकै थाकेका थिए । मैले सोचेँ यिनीहरुलाई अब पुगिसक्यो । मलाई त्यसै छोड्लान् । तर मेरो सोचाए गलत रहेछ । टेबलमा रहेको पmुटी खाँदै एउटाले भन्यो, ‘आउ न मैया, यता बस ।’ म आफ्नै ठाउँमा बसिरहेकी थिए ।
अर्कोचाँही जुरुक्क उठेर मतिर आयो र मलाई च्याप्प समातेर उही पलङमा पुर्‍यायो । दीपा पनि लखतरान भएर पल्टिरहेकी थिइ ।दुबै केटा मिलेर मलाई नांगै बनाउन थाले । उनीहरु ममाथि यसरी झम्टिए कि मानौं उनीहरु भोको बाघले बाख्रा भेटेझैं देखिन्थे । म निकै डराएँ ।
एउटाले योनी मुसार्न थाल्यो, अर्कोले मेरा दुध सुम्सुम्यायो । दीपा बेलाबेलामा मलाई हेर्थी । दीपाको हालत राम्ररी देखिसकेको हुनाले मैले ती केटाहरुको प्रतिवाद गर्न खोज्नु बेकार थियो ।
उनीहरुमा दया, माया थिएन ।एउटाले मेरो दुध बेस्सरी चुस्यो, मासु नै लुछिएला जस्तो भयो ।
‘दुख्यो, बिस्तारै गर्नुस् न ।’ मैले भनेँ । ‘पोटिलो छ यार,’ उसले दुध चुस्दै भन्यो । अर्कोले दुबै हातले पुती च्यात्दै भन्यो, ‘यो पनि टाइट नै छ त यार ।’अनि पुती च्यात्दै गरेको केटो जुरुक्क उठ्यो र आफ्नो साथीलाई भन्यो, ‘यार यसलाई टेस्ट गरौं न, एक छिन मलाई फ्री छोड त ।’ अर्को केटाले उसको आदेश मान्दै मलाई छोड्यो ।
त्यसपछि उसको साथीले मलाई उत्तानो पारेर सुतायो । उसले मेरा दुबै तिघ्रालाई आफ्नो काँधमा चढायो र घुँडा धसेर बस्दै आफ्नो लाडोलाई मेरो पुतीमा जोड्यो । अनि उसले भित्र ठेल्न थाल्यो । ‘वाह, टाइट छ यार ।’ उसले भन्यो । ‘खै.. म पनि टेस्ट गरौं न,’ अर्कोले भन्यो । अनि पहिलो केटोले सरक्क आफ्नो लाडो झिम्यो । दोस्रोले पनि मलाई उही आसनमा राख्दै आफ्नो लाडो पसाउन थाल्यो । ‘हो त यार.. यो पो प्वाँट रहिछ ।’ अनि उसले लाडोलाई बिस्तारै गहिराईमा ठेल्यो ।
‘ओह.. ‘ मेरो मुखबाट आवाज निस्कियो । उसमा जोश आइसकेको थियो, म पनि भयमिश्रति जोशमा नै थिएँ । ‘च्याप्प समातेको छ यार, टाइट रहेछ,’ उसले लाडो ठेल्दै भन्यो । अनि फटाफट पेल्न सुरु गर्‍यो । ‘स्वाट स्वाट पेल्दा मलाई पनि आनन्द लागि रहेको थियो । मलाई कुनै बेला दुखेजस्तो पनि भइरहेको थियो । अनि आफ्ना हातले उसलाई पछाडी ठेल्थेँ, तर उ भने मलाई जोडले समातेर फटाफट आफ्नो काम गरिरहेको थियो । तीन चार मिनेटसम्म यो क्रम चलिरह्यो । त्यतिबेला मलाई पोल्न थालिसकेको थियो । उसको गति पनि निकै बढिसकेको थियो ।
‘भयो.. भयो…’ मैले भनेँ । उसले छोडेकै थिएन । बरु अर्कोचाँहीले मेरो दुधमा मुन्टो जोत्यो । अनि दुबै दुधलाई पालै पालो चुस्न थाल्यो । मलाई चिकिरहेको केटा केही बेरमा मेरो जिउ नै सिरिङ्ग हुने गरी लम्पसार पर्‍यो । उसले आफ्नो बिर्य झारिसकेको थियो ।मैले राहतको सास फेरेँ । तर अर्कोले मेरो पुती रुमालले पुछ्न थाल्यो । ‘साला.. सबै भित्रै पो झारेछ,’ उसले भन्यो ।
अनि उ तम्सियो ममाथि । मैले उसलाई सम्झाउने प्रयास गर्दै भनेँ, ‘नाइ.. अब नगर्नुस् प्लीज.. म सक्दिनँ ।’ तर ऊ किन मान्थ्यो र ? मेरा खुट्टा फट्याएर लम्पसार पर्दै उसले छिराउन थाल्यो । यस पटक मलाई साह्रै गाह्रो भयो ।
‘नाइ भन्या.. दुखिरहेको छ, मलाई छोड्नुस् प्लीज..।’ मैले भनेँ । अनि त्यो केटाले आफ्नो साथीलाई भन्यो, ‘ओइ यसको मुख बुझो लगा त..।’ त्यसपछि अर्को केटो मेरो मुखतिर आएर आफ्नो लाडो झुन्ड्याउन थाल्यो ।उसले मेरो ओठमा लाडो दल्यो । चिसो लाडो देखेर मलाई सिकसिको लाग्यो ।
मैले आँखा चिम्लिदै भनेँ, ‘म यस्तो काम गर्दिन, छोड्नुस् भन्या ।’ तर उसले मेरो दुबै गाला एकै हातले दबाउँदै मुख खोल्यो र लाडो पसायो । रसाइरहेको उसको लाडो मुखभित्र छिरिसकेको थियो । मेरो मुखभरी थुक जम्मा भयो, त्यो पनि चिप्लो । उसले मुखमा लाडो कोचेको कोच्यै गर्‍यो ।
अर्कोले फटाफट पुतीमा पेलिरहेको थियो । मैले आफ्नो शरीर पूर्णरुपमा उनीहरुलाई सुम्पिनुको कुनै बिकल्प थिएन । अनि मैले कुनै प्रतिवाद नै नगरी आफ्नो पीडा जसरी भए पनि सहन निधो गरेँ । ‘मरेँ ममी.. मलाई मार्‍यो ।’ मनमनै भनिरहेँ तर मेरो मुखबाट आवाज निस्किन सकेको थिएन किनकी मुखभरी उसको घोर्ले लाडो कोचिएको थियो ।अनि पुतीमा पनि उस्तै मोटो मुस्लो उफ्रीरहेको थियो । म छट्पटाउन थालेँ, उनीहरु शिथिल हुने प्रतिक्षामा म सहँदै गएँ । तर उनीहरु झन् चम्किरहेका थिए । हुँदा हुँदै मलाई चिक्ने केटा उठ्यो । अनि उसले मेरा तिघ्रालाई काँधमा राखेर बेस्सरी समात्दै मेरो चाक केही उठायो । अनि टुक्रुक्क उभिएर चिक्न थाल्यो । नाभीतिरै उसको लाडो धसिएको थियो । धेरै कष्ट सहिसकेपछि उसले पनि पुतीभित्रै आफ्नो रस खसाल्यो ।
त्यसपछि मनमनै उनीहरुलाई सराप्दै म उठेँ ।त्यो आइमाईबाट ७-७ हजार रुपयाँ लिएर हामी निस्कियौं । बाटोमा केहीबेर त दीपा र म बीच बोलचालै भएन । अनि पछि मैले नै भनेँ, ‘तैले गर्दा आज यस्तो सास्ती खेप्नु पर्‍यो ।’ उसले भनि, ‘सालाहरु यस्तो रन्किएका छन् भन्ने के थाहा ? यसरी दुइटालाई कहिल्यै सम्हाल्नु परेको थिएन ।’”तलाइँ त अझ ठाउमै मात्र गरेका छन्, मेरो त चाक पनि बाँकी राखेनन् सालाहरुले,” दीपाले भनि । हुन पनि उसलाइ त चाक नै च्यातिनेगरी पो छिराएका थिए त ।
“तर मैले पनि दुइटालाइ पो थेगेँ त,” मैले भनि ।
“राँडाका छोराहरुले भित्रै झारिदिए, त्यो पो टेन्सन छ त,” दीपाले भनि ।
“किन र ?” मैले सोधेँ । आमा बनिएला भनेर नि जाँठी, त्यति पनि बुझ्दिन ।” उसले भनि । अनि पो मेरो सात्तो गयो । मैले त तीनै पटक अरुको बिउ भित्रै लिएकी थिएँ ।

2 comments:

  1. Indian Bangla Hot Desi 3x Sex Xxx 3gp mp4 HD Video Free Download


    »------------> HD - European Sex (137)


    »------------> HD- Cumshot Sex (107)


    »-----------> HD - Blowjob Sex (311)


    »------------> HD - Hot Sites (Ads)


    »------------> HD - Sex In Office (762)


    »------------> HD - Teen Sex (277)+7


    »-------------> HD - Pornstar Sex (910)+10


    »-------------> HD - Lesbian Sex (223)+22


    »------------> HD - Hardcore Sex (386)


    »-------------> HD - European Sex (137)


    »-------------> HD - Cumshot Sex (107)


    »-------------> HD - Blowjob Sex (311)


    »-------------> HD - Big Tits Sex (334)


    »-------------> HD - Hot Sites (Ads)


    »-------------> HD - Sex In Office (762)


    »-------------> HD - Teen Sex (277)+7


    »-------------> HD - Pornstar Sex (910)+10


    »-------------> HD - Lesbian Sex (223)+22


    »-------------> HD - Hardcore Sex (386)


    »--------------> HD - European Sex (137)


    »--------------> HD - Cumshot Sex (107)


    »--------------> HD - Blowjob Sex (311)


    »--------------> HD - Big Tits Sex (334)


    »--------------> HD - Big Dick Sex (243)


    »-------------> HD - Hot Sites (Ads)


    »-------------> HD - Sex In Office (762)


    »-------------> HD - Teen Sex (277)+7


    »-------------> HD - Pornstar Sex (910)+10


    »-------------> HD - Lesbian Sex (223)+22


    »-------------> HD - Hardcore Sex (386)


    »-------------> HD - European Sex (137)


    »-------------> HD - Cumshot Sex (107)


    »-------------> HD - Blowjob Sex (311)


    »--------------> HD - Big Tits Sex (334)


    »--------------> HD - Big Dick Sex (243)


    »---------------> HD - Asian Sex (148)






    ENJOY
    »--------------> HD - 24sexmovie.com (148)
    »………… /´¯/)
    ……….,/¯../ /
    ………/…./ /
    …./´¯/’…’/´¯¯.`•¸
    /’/…/…./…..:^.¨¯\
    (‘(…´…´…. ¯_/’…’/
    \……………..’…../
    ..\’…\………. _.•´
    …\…………..(
    ….\…………..\.

    ReplyDelete
  2. @@@@@@@@@@@@@-ASIAN GAY SEX VIDEOS NEW 2015-@@@@@@@@@@@@@



    @@@@@@@@@@@@-TAMIL NEW SEX MOVE VIDEO HD-@@@@@@@@@@@@@@@@



    @@@@@@@@@@@@-NEW PORN STAR LEONA SEX VIDEO HD-@@@@@@@@@@@



    @@@@@@@@@@@@-JAPANY GAY SEX MOVE PART VIDEO-@@@@@@@@@@@@@



    @@@@@@@@@@@@-INDIAN LESBIAN MOVE PART VIDEO-@@@@@@@@@@@@@



    @@@@@@@@@@@@-TAMIL SEX MOVE SEX PART HD 2015-@@@@@@@@@@@@



    @@@@@@@@@@@@-BANGLADESH SCHOOL GIRLS SEX VIDEO-@@@@@@@@@@



    @@@@@@@@@@@@-JAPANE SCHOOL GIRLS SEX VIDEOS HD-@@@@@@@@@@



    @@@@@@@@@@@-AUNTY SEX WITH +18BOY IN HOME HD-@@@@@@@@@@@@



    @@@@@@@@@@@-NEPALY TV MODEL LUCE NEW SEX VIDEO-@@@@@@@@@@



    @@@@@@@@@@@-HOT NEW SEX VIDEOS PORN STAR HD-@@@@@@@@@@@@@



    @@@@@@@@@@@-ASIAN PORN STAR SEX VIDEO HD-@@@@@@@@@@@@@@@@



    @@@@@@@@@@@-INDIAN SCHOOL GRILS SEX LOVER-@@@@@@@@@@@@@@@



    @@@@@@@@@@@-TWO GIRLS SEX VIDEO 2015 HD-@@@@@@@@@@@@@@@@@



    @@@@@@@@@@@-LESBIAN MOVE PART1-10 HD VIDEO-@@@@@@@@@@@@@@



    @@@@@@@@@@@-SUNNY LEYON NEW SEX VIDEOS HD-@@@@@@@@@@@@@@@



    @@@@@@@@@@@-ARABIAN GAY SEX VIDEOS HD-@@@@@@@@@@@@@@@@@@@



    @@@@@@@@@@@-SEX IN BAR CLUB VIDEO HD-@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@



    @@@@@@@@@@@-JAPANY BAR SEX VIDEOS HD-@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@



    @@@@@@@@@@@-INDIAN MOM AND SON SEX VIDEOS HD-@@@@@@@@@@@@



    @@@@@@@@@@@-SUTEDEN SEX WITH TAICHAR HD VIDEO-@@@@@@@@@@@



    @@@@@@@@@@@-BANGLADESH VABE SEX WITH DEBOR HD-@@@@@@@@@@@



    @@@@@@@@@@@-KARENA KAPUR FIRST OPEN SEX VIDEO-@@@@@@@@@@@



    @@@@@@@@@@@-RANY HOT AND SEXY SONG VIDEO HD-@@@@@@@@@@@@@



    @@@@@@@@@@@-KATRENA KAIF NEW SEX VIDEO WITH DIRECTOR-@@@@



    @@@@@@@@@@@-BANGLADES MODEL SUME SEX VIDEO HD-@@@@@@@@@@@



    @@@@@@@@@@@-TAMIL TV MODEL NEW SEX VIDEO HD-@@@@@@@@@@@@@



    @@@@@@@@@@@-NEW AND SEXY ALL KIND SEX VIDEO HD 2015-@@@@@

    ReplyDelete